Thursday 18 October 2012

3 Tips SK Pelaburan Hartanah Tanpa Modal


Apabila kita berbicara tentang bidang hartanah kebiasaannya kita menggambarkan bangunan yang besar, rumah besar dan memiliki lot kedai. Setiap individu yang normal pasti ingin memiliki sekurang-kurangnya rumah sendiri. Jika anda berjaya memiliki rumah maka anda sebenarnya telahpun memiliki aset.

Saya sendiri telah pun memiliki rumah sendiri ketika umur 26 tahun. Memang secara jujur saya rasa gembira setelah memiliki rumah sendiri. Sekarang insyaallah saya ada perancangan untuk menambah aset jika perancangan yang dilakukan diizinkanNya.

Untuk post kali ini saya ingin berkongsi tentang 3 tips yang telah dikongsikan oleh saudara Saufi Karim ataupun dikenali sebagai SK dikalangan usahawan online di Malaysia. Beliau adalah seorang yang dikenali sebagai Pelabur Hartanah Tanpa Modal No #1 di Malaysia. SK telah berjaya mengeluarkan ebook beliau yang membongkar pengalaman sendiri bagaimana beliau melakukan pelaburan hartanah tanpa modal. 

Pada awalnya saya agak terkejut dengan tajuk ebooknya yang bertajuk "Pelaburan Hartanah Tanpa Modal". Saya tertanya-tanya betul ke ada pelaburan hartanah tanpa modal nie ? Untuk mengetahui secara lanjut maka saya telah pun membeli ebook beliau. Jika anda ingin mengetahui sendiri apa yang terdapat dalam ebook beliau, sila baca surat jualan beliau pada pautan yang saya sediakan di bawah.

http://saufik2.jomniaga.com/go/aawim

3 Tip Pelaburan Hartanah Tanpa Modal

1) Cari pemaju yang menawarkan 10% diskaun
  • TIDAK perlu keluar wang muka yang tinggi.
  • Pinjaman dapat dilakukan sebanyak 90% sahaja.
  • Ia satu inovasi yang baik dari pihak pemaju.
2) Beli rumah yang menawarkan diskaun 5% ~ 7%
  • JIKA sukar mencari rumah menawarkan diskaun 10%
  • Satu penjimatan yang besar juga jika harga rumah RM500,000 nilai penjimatan untuk 5% adalah sebanyak RM25,000. Satu penjimatan yang BESAR !
3) Beli rumah Subsale dengan 100% pinjaman
  • Inilah TIPS yang sering dipraktikkan SK dan ia berjaya.
  • Teknik ini sangat berkesan dan harganya masih mampu anda beli.
  • Bincang dengan penjual/pemilik supaya anda boleh memaksimakan pinjaman 100%.
  • Teknik yang terbukti yang ia banyak dibongkarkan oleh beliau sendiri. Sila baca seterusnya DI SINI !

Memiliki rumah sendiri adalah idaman setiap manusia yang telah berkeluarga dan yang belum berkeluarga. Jika anda telah memiliki rumah sendiri dan ingin menambah aset hartanah ataupun belum memiliki rumah sendiri, saya syorkan anda miliki ebook Pelaburan Hartanah Tanpa Modal yang dikeluarkan oleh Saufi Karim sebagai panduan kelak.

Saya harap 3 tip di atas dapat serba sedikit membuka minda anda untuk berkecimpung dalam bidang hartanah kelak. Manalah tahu satu hari nanti anda berjaya menjadi pakar bidang hartanah suatu masa nanti. Jumpa lagi pada post yang lain. Sekian. Terima kasih.





Penulis suka berkongsi informasi bermanfaat kepada semua pembaca budiman. Seorang usahawan internet separuh masa yang mengimpikan kehidupan yang bebas dari hutang. Semoga maklumat dalam blog ini memberi manfaat kepada anda. Sila LIKE dan SHARE sekiranya informasi blog ini membantu anda. Terima kasih.

Comments


EmoticonEmoticon